Ter overname: Spartamet Rabbit

U wilt iets verkopen, dan is dit de plek om er uw bericht over neer te zetten, foto en vraagprijs verplicht.

als er 180 dagen niks meer in het onderwerp geplaatst is wordt het automatisch weggehaald.
Plaats reactie
Pa's_Rabbit
Berichten: 2
Lid geworden op: 07-05-2022 18:26

Ter overname: Spartamet Rabbit

Bericht door Pa's_Rabbit » 29-07-2022 15:12

Mijn ouders hebben regelmatig op hun Spartametjes gereden, mijn pa was er weg van, maar helaas gaat dat al geruime tijd niet meer. Ze staan eigenlijk alleen nog maar stil, en aangezien ik zelf de tijd en de ruimte niet heb, hoop ik dat ze via dit forum langzaamaan bij volgende liefhebbers terecht komen.

De eerste die ik aan wil bieden is een Spartamet Rabbit. Hij is in nette maar natuurlijk wel gebruikte staat, loopt redelijk met wat geschuif aan de choke, maar staat al wat jaartjes stil (droog en binnen), dus hij kan wel wat nieuwe benzine en wat afstellen gebruiken. Er is net voordat mijn pa stopte met rijden nog een nieuwe uitlaat onder gegaan. Achterin het zadel zit een scheurtje. De fietstassen kunnen er uiteraard vanaf of kunnen blijven zitten, die zijn even opgeklapt voor de foto's.

Qua vraagprijs lijkt €350 mij wel mooi. De Rabbit staat in Rijswijk, vlakbij Delft.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
FlorisB1966
Berichten: 40
Lid geworden op: 11-11-2021 14:47

Re: Ter overname: Spartamet Rabbit

Bericht door FlorisB1966 » 02-01-2023 14:45

'Al' verkocht?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast