Onderhoud Spartamet Rabbit Limburg, België

Onderhoud en reparatie van de spartamet (en aanverwante modellen)

Plaats reactie
NatasjaS
Berichten: 1
Lid geworden op: 30-04-2020 23:03

Onderhoud Spartamet Rabbit Limburg, België

Bericht door NatasjaS » 10-06-2020 15:20

Hallo allemaal,

Ik heb een paar weken geleden een Spartamet Rabbit overgekocht van iemand. Hij deed het toen echt perfect, heb diezelfde dag 30km naar huis gereden zonder problemen. Alleen toen ik hem net even wou gebruiken om wat boodschappen te doen kreeg ik hem niet meer aan de praat. Ikzelf heb weinig verstand van alle onderdelen en het onderhoud daarvan. Dus ben ik op zoek naar iemand in het Belgische Limburg (regio Bocholt) die mijn Rabbit een onderhoudsbeurt kan geven en kan repareren als dat nodig is... Weten jullie misschien bij wie ik terecht kan?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Natasja
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Onderhoud Spartamet Rabbit Limburg, België

Bericht door Vrotkees » 10-06-2020 16:14

Zover ik weet hebben we hier op het forum alleen maar leden met kennis en kunde in België aan de kust en in de provincie Antwerpen.
2 leden op het forum met verstand van spartemetjes die het dichtstbij zijn ( aan de grens van België, Maastricht en ik in de regio Eindhoven ) zijn helaas in Nederland.

Spartametjes kunnen heel storingsgevoelig zijn. Euro 95 E10 mix ipv Euro 98 mix kan al problemen veroorzaken.
Een storing kan van iets heel kleins kabelbreuk (geen ontsteking), carburateur vuil (geen benzine), oplopen naar de gehele motor uit elkaar moeten halen (geen compressie )
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten