Moppen

Alles wat nergens anders thuishoort en voorstellen.

Gebruikersavatar
blauwlap
Erelid
Berichten: 381
Lid geworden op: 27-06-2009 20:22

Bericht door blauwlap » 28-02-2019 20:27

De belastingsinspecteur komt langs bij een synagoge.
Terwijl hij de boeken controleert vraagt hij de Rabbijn:
"Ik zie dat u veel kaarsen koopt, wat doet u eigenlijk met het overgebleven kaarsvet?"
"Goede vraag ", zegt de Rabbijn, "Dat sparen we op en geven het terug aan de fabrikant. Eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een doos met gratis kaarsen toe."
"Oh " zei de belastingsinspecteur, enigszins teleurgesteld dat zijn ongewone vraag een praktisch antwoord had.
Maar onverstoorbaar ging hij door met zijn stuitende vraagstelling:
"En hoe gaat dat dan met de Matzes ?(koekjes) Wat doet u met de kruimels ?"
"Ah!" zei de Rabbijn, en realiseerde zich dat de inspecteur hem wilde pakken met een niet te beantwoorden vraag.
"Wij verzamelen de kruimels en geven deze terug aan de fabrikant. Eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een doos met gratis Matzes toe."
"Ik begrijp het, " antwoordde de inspecteur, snel denkend over hoe hij het deze betweterige Rabbijn verder moeilijk kon maken.
"Nou Rabbijn, dan rest me nog een vraag, wat doet u met alle overblijfselen van de besnijdenissen ?"
"Ook hierbij verspillen wij niets!" antwoordde de Rabbijn.
"Wij verzamelen alle stukjes voorhuid en sturen deze naar de Belastingsdienst, eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een lul om de boeken te controleren."
sjarel
Berichten: 440
Lid geworden op: 27-07-2016 17:59

Bericht door sjarel » 28-02-2019 22:05

Toewijding en loyaliteit in het huwelijk.....

Jack en Betty zijn vandaag 50 jaar getrouwd.
Betty, ik vroeg mij af. Ben je ooit vreemd gegaan?
Oh Jack, waarom vraag je mij juist nu zo een vraag ?
Je wilt mij dat echt niet vragen...
Jawel Betty, ik wil het echt weten. Alsjeblieft.

Nou, ok. Ja, 3 keer.
3 ?
Wanneer waren die ?

Nou, Jack, herinner je toen je 35 jaar was en je heel graag je eigen bedrijf wilde beginnen en geen enkele bank je een lening wilde geven ? Herinner je dat op een dag de directeur van de bank langskwam en de papieren voor de lening zelf had ondertekend zonder iets te vragen ?

Oh, Betty.
Heb je dat voor mij gedaan ?
Ik heb heb nu zelfs nog meer respect voor jou dan ooit.
Dat je zoiets voor mij hebt gedaan !
Dus, wanneer was de tweede keer ?

Nou, Jack, herinner je toen je een hartaanval had gehad en je een hele moeilijke operatie nodig had en geen enkele chirurg eraan wilde beginnen ?
Herinner je dat Dr. De Bakey helemaal hier naar toe kwam om de procedure helemaal zelf uit te voeren en je daarna weer helemaal opknapte ?

Ik kan het niet geloven! Betty, ik hou van het feit dat je zoiets voor mij hebt gedaan, om mijn leven te redden !
Ik zou mij geen betere vrouw kunnen wensen.
Om zoiets te doen, dan moet je echt van mij houden.Ik raak helemaal geëmotioneerd.
Wanneer was nummer 3 ?

Nou, Jack, herinner je dat je voorzitter wilde worden van de golfclub en je 17 stemmen tekort kwam ?
sjarel
Berichten: 440
Lid geworden op: 27-07-2016 17:59

Bericht door sjarel » 28-02-2019 22:09

Afbeelding
Gebruikersavatar
blauwlap
Erelid
Berichten: 381
Lid geworden op: 27-06-2009 20:22

Bericht door blauwlap » 20-03-2019 20:06

Twee buitenaardse wezens landen op aarde. Ze parkeren hun vliegende schotel vlakbij een benzinestation en samen gaan ze op verkenning uit, op zoek naar aardlingen.

Bij het benzinestation spreek de voorste een pomp aan Hij zegt: "Breng me naar jullie leider!" De pomp zwijgt. Hij vraag het nogmaals en de pomp geeft weer geen krimp. Het wezen pakt vervolgens zijn wapen en richt dat op de pomp. Hij schreeuwt: "Breng me naar jullie leider of ik schiet je neer!".
De pomp reageert nog steeds niet. Het achterste wezen tikt de voorste aan en zegt: "Baas, dat lijkt me niet verstandig..." "Stil," onderbreekt de ander hem en schreeuwt vervolgens weer tegen de pomp: "Nu, of anders..."
Als de pomp nog niet reageert haalt hij de trekker over. Een enorme explosie is het gevolg. Alles binnen een straal van honderd meter rondom het benzinestation is compleet van de aardbodem verdwenen. De twee
wezens zijn door de explosie weggeslingerd en krabbelen geradbraakt overeind.

Dan zegt de andere: "Zie je wel, baas, ik had al zo het idee dat je niet moet spotten met iemand die zijn lul eerst twee keer om zijn middel slingert en dan in zijn linkeroor stopt!" /adu
Gebruikersavatar
blauwlap
Erelid
Berichten: 381
Lid geworden op: 27-06-2009 20:22

Bericht door blauwlap » 23-03-2019 21:32

Een ✈ 737 heeft motorproblemen.

De piloot waarschuwt de passagiers zich gereed te maken voor een noodlanding.

Een Française grijpt haar handtas en begint verwoed haar make-up bij te werken.

De Arabische dame naast haar kijkt haar verbaasd aan en vraagt haar waarom ze dit doet.

De Française antwoordt: " Ze redden altijd de mooiste als eerste! "

Vlug pakt de Arabische dame haar handtas en haalt al haar gouden sieraden eruit en doet ze 1 voor 1 om.

De Afrikaanse negerin naast haar kijkt haar verbaasd aan en vraagt haar waarom ze dit doet.

De Arabische dame antwoordt: "Ze redden altijd de rijkste als eerste! "

Hierop gaat de negerin staan, doet haar slip uit, rok omhoog en gaat voorover gebogen met haar billen voor het raampje staan.

De Française en de Arabische kijken haar verbaasd aan en vragen haar waarom ze dit doet.

De negerin antwoordt: "Ze zoeken de zwarte doos altijd het eerst." :D
Gebruikersavatar
blauwlap
Erelid
Berichten: 381
Lid geworden op: 27-06-2009 20:22

Bericht door blauwlap » 16-04-2019 20:40

Afbeelding
Snorfietsmafia
Berichten: 501
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Bericht door Snorfietsmafia » 16-04-2019 23:00

Die met die Saxo is zo droog dat het echt supergrappig is. :D
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Gebruikersavatar
spartarie
site mod
Berichten: 1493
Lid geworden op: 12-04-2014 22:06

Bericht door spartarie » 08-05-2019 22:05

Afbeelding

Ikzelf was helaas verhinderd. :D
Gebruikersavatar
blauwlap
Erelid
Berichten: 381
Lid geworden op: 27-06-2009 20:22

Bericht door blauwlap » 08-05-2019 23:13

<>
Snorfietsmafia
Berichten: 501
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Bericht door Snorfietsmafia » 09-05-2019 15:58

Ja, die Lady Gaga is best lekker hé. Helaas moet ik nog 7 jaar wachten totdat ik haar ga daten. Ik heb een beleid, dat inhoud dat ik alleen vrouwen date die 40 jaar of ouder zijn.
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast