Moppen

Alles wat nergens anders thuishoort en voorstellen.

Gebruikersavatar
blauwlap
Erelid
Berichten: 381
Lid geworden op: 27-06-2009 20:22

Re: Moppen

Bericht door blauwlap » 25-09-2019 13:25

Toen een 18 jarige jongen met een Porsche sportwagen thuiskwam stonden zijn ouders perplex.😮"Hoe kom je aan die dure auto ?"🤔Op rustige toon antwoordde hij: "Ik heb hem vandaag gekocht."
"Voor hoeveel ?" wilden zijn ouders weten.💰We weten best wat een Porsche kost" "Zei de jongen: "Deze heeft 15 Euro gekost."
"Wie verkoopt nou zo'n auto voor 15 Euro," riepen zijn ouders in koor.🚘
"Een dame hier uit de straat, zij woont hier pas. Zij zag me op de fiets langs rijden en vroeg me of ik voor 15 Euro haar Porsche wilde kopen !"Is dat wel zuivere koffie," stamelde de moeder "Wie weet wat ons nog meer te wachten staat en wat haar volgende zet is ?" "John, ga direct naar haar toe en zoek uit wat er aan de hand is." De vader van de jongen ging naar het huis van de betreffende dame. Ze was op haar gemak petunia's aan het planten in de tuin.
Hij stelde zichzelf voor als de vader van de jongen aan wie zij een Porsche voor 15 Euro had verkocht en vroeg waarom zij dat gedaan had?🤔
"Ach ," zei ze, "Vanmorgen belde mijn man mij op. Ik dacht dat hij op zakenreis was, maar door een tip van een vriend vernam ik dat hij voorgoed met zijn secretaresse er vandoor was naar Hawaï.
"Hij vertelde dat hij blut was en vroeg me om de Porsche te verkopen en het geld daarvan naar hem over te maken. Dat heb ik dus gedaan."😉😋
Gebruikersavatar
blauwlap
Erelid
Berichten: 381
Lid geworden op: 27-06-2009 20:22

Re: Moppen

Bericht door blauwlap » 09-10-2019 20:56

Er kwam een boer bij de dokter.

De boer had tijdens zijn werk een flinke jaap opgelopen in zijn hand, die gehecht moest worden.
De dokter ontsmette de wond, begon met hechten, en besloot tijdens de klus een praatje met de boer te maken. Al vlug kwam het onderwerp op politici. Wat vond de boer van deze beroepsgroep?

De boer zei: ‘De meeste politici zijn paalschildpadden.’
De dokter fronste. ‘Paalschildpadden?’
‘Jazeker. Als je langs een weiland rijdt en je ziet een schildpad balanceren bovenop een paaltje van een omheining, dan is dat een paalschildpad.’

De boer ziet de uitdrukking van onbegrip in de ogen van de dokter, en legt uit:

‘Je ziet die schildpad boven op die paal en je weet dat hij daar niet uit zichzelf is gekomen. Hij hoort er niet thuis en hij heeft geen idee wat hij daar moet doen. Hij zit duidelijk op een hogere positie dan hij aan kan en je vraagt je oprecht af welke idioot hem daar heeft neergezet.’

De dokter knikt bedachtzaam en denkt: dit moet de beste beschrijving van een politicus zijn die ik ooit heb gehoord.
Gebruikersavatar
blauwlap
Erelid
Berichten: 381
Lid geworden op: 27-06-2009 20:22

Re: Moppen

Bericht door blauwlap » 31-10-2019 23:02

Een man klaagt tegen zijn vriend."Mijn elleboog doet echt pijn, ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet". Zijn vriend antwoordt: "Nee,dat hoeft niet. In de supermarkt staat nu een computer die sneller en goedkoper een diagnose kan stellen!". "Je plaats enkel een urinestaal in die computer en die vertelt je onmiddellijk wat er met jou aan de hand is en hoe je het kunt verhelpen! En dat maar voor ene euro.

De man denkt, hierbij heb ik niets te verliezen en hij vulde een potje met urine en ging naar de supermarkt. Bij de ingang vond hij de computer. Hij goot het urinestaal in de machine en stak een euro in de daarvoor bestemde gleuf.

De computer maakte verschillende geluiden allerlei lichtjes begonnen te flitsen. Na een poosje gleed een smal strookje papier uit de automaat met daarop devolgende tekst: U hebt een TENNISELLEBOOG. Hou de arm enkele dagen warm en vermijd zwaar werk. Binnen twee weken zal de pijn verdwenen zijn.

Later op de avond, denkend aan de snelheid waarmee de technologie evolueert en hoe deze machine de medische wereld in de toekomst zal beïnvloeden, begint de man zich af te vragen of hij het apparaat niet in de war zou kunnen sturen. Hij besluit het er op te wagen........

Hij mengt wat afwaswater met een staaltje van de uitwerpselen van de hond, samen met de urinestaal van zijn vrouw en zijn dochter. Om het af te werken masturbeert hij nog eens in het mengsel, sluit het potje af en schudt alles goed door elkaar. Hij snelt naar de supermarkt en giet het mengsel in de machine, steekt een euro in de gleuf en wacht geduldig af.... De computer maakt weer dezelfde geluiden en print na een tijdje de volgende analyse:

Uw leidingwater bevat te veel kalk. Koop een waterverzachter !!! Uw hond heeft wormen. Geef hem vitamines !!! Uw dochter is aan de drugs. Help haar met een ontwenningskuur !!!
Uw vrouw is zwanger en u bent niet de vader.
Zorg voor een goede advocaat !!!
En als u niet stopt met masturberen, zal uw tenniselleboog nooit genezen!!!
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1072
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: Moppen

Bericht door Spartapappa » 20-12-2019 21:00

Die is goed zeg😂😂😂😂
Gebruikersavatar
spartarie
site mod
Berichten: 1493
Lid geworden op: 12-04-2014 22:06

Re: Moppen

Bericht door spartarie » 21-12-2019 00:24

Blauwlap is onze humorist... :D :D :D
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1072
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: Moppen

Bericht door Spartapappa » 21-12-2019 07:45

Inderdaad, zelden zo,n goeie mop gehoord....
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Moppen

Bericht door Vrotkees » 22-12-2019 15:20

Een Duitser, Nederlander en een Marokkaan zitten aan de bar.

Ineens gaat de deur open en komt er een man in een wit gewaad binnen en zegt HEEEEEEEEEEEEEEE ik ben Jezus!
Ja zegt die Duitser dat zeggen ze allemaal kun je dat bewijzen!
Jezus loopt naar die Duitser toe legt de hand op zijn rug en zegt u bent genezen!
De Duitser word lijkbleek en zegt euh u bent echt Jezus hoe kon ik weten dat ik chronische rugpijn heb!
Dank U Dank U heer valt op zijn knieën en kust Jezus zijn voeten.

De Nederlander in schok stamelt verbaasd ik kan dit niet geloven!
Jezus loopt naar hem toe en legt zijn hand op zijn knie.
De Nederlander word ook lijkbleek en zegt U wist dat ik een chronische zeer pijnlijke knie had!
Dank U Dank U Heer valt ook op zijn knieën en kust ook zijn voeten.

De Marokkaan word ook lijkbleek en Jezus zegt maar ik heb nog helemaal niks bij jou gedaan.
Dat wil ik ook zo houden blijf van me af zit al 20 jaar volledig afgekeurd in de WAO :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
spartarie
site mod
Berichten: 1493
Lid geworden op: 12-04-2014 22:06

Re: Moppen

Bericht door spartarie » 03-05-2020 18:02

Hier weer eentje uit "real life".
Nog nooit zo gelachen op een begraafplaats.

Afbeelding

Inzoomen...

Afbeelding

Behandeling volgens afspraak hahahaha.
Specialiteit: Het vullen van je laatste gaatje???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Moppen

Bericht door Vrotkees » 03-05-2020 18:58

das pas goede hande,l de rest op de begraafplaats is gestopt :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
blauwlap
Erelid
Berichten: 381
Lid geworden op: 27-06-2009 20:22

Re: Moppen

Bericht door blauwlap » 04-05-2020 13:47

Trekt die ook met z'n been :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten