Operatie schuttingtaal

Alles wat nergens anders thuishoort en voorstellen.

B007
Berichten: 12
Lid geworden op: 13-09-2020 21:02

Re: Operatie schuttingtaal

Bericht door B007 » 02-11-2020 12:12

Wat een gedoe met die buren.... :roll:
Maar wat fijn dat jullie deze mensen zo helpen!
Heftige situatie ook, de meeste mensen zouden zoiets eerder uit de weg gaan. Jullie zijn toppertjes!
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Operatie schuttingtaal

Bericht door Vrotkees » 02-11-2020 15:27

Randdebielen heb je overal vind het persoonlijk veel erger voor de familie van Blauwlap die in een ZEER moeilijke periode zitten dat die buren zo lastig kunnen zijn.
Er zal zeker nog meer door de familie opgeruimd moeten worden van spullen in huis en kan alleen maar hopen dat die buren niet moeilijk doen als het zover is.
Heb al gezegd als ze hulp nodig hebben dat ze contact met mij en spartapappa op kunnen nemen.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
blauwlap
Erelid
Berichten: 381
Lid geworden op: 27-06-2009 20:22

Re: Operatie schuttingtaal

Bericht door blauwlap » 03-11-2020 14:37

Jammer dat jullie 'mot' hadden met de buren.
Wij hebben er geen last mee, wonen al jaren naast elkaar. Maar de buren hadden een schutting die echt op omvallen stond en enkele maanden geleden hebben ze deze nieuwe schutting laten plaatsen. Deze was natuurlijk erg duur en kon ook niet beetje goedkoper vrouw ook ziek blabla. Het is ook nog een tuin op een hoek dus extra lengte. Dus dan moet je zuinig zijn op de schutting.

Het was voor mij een drukke dag, De schuur is goed opgeruimd nu en alle spartamet onderdelen zijn op goed adres gekomen zodat ze niet bij oud ijzer terecht komen. Daar ben ik blij om.
Beide heren hebben goed werk geleverd. Ik ben blij :D
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Operatie schuttingtaal

Bericht door Vrotkees » 03-11-2020 19:11

Ooh dus daarom die schuttingtaal.
Zij zou meteen een hartverlamming krijgen als net als hier jonge kinderen met krijt op stoep /schuttingen en muren tekenen :mrgreen:

Ik ben ook blij dat het zover al gelukt is, de spartametspullen spullen zijn zeker goed terecht gekomen en zullen ook voor metjes gebruikt worden.
Trouwens als je nog een houten grotere lade mist die is per ongeluk nog meegekomen zag ik pas vandaag. Ik hou die apart.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: Operatie schuttingtaal

Bericht door Prutser-2009 » 04-11-2020 08:07

Nou als ik de omschrijving van het gedrag lees en daarbij arabische taal dan weet ik het wel, aanhangers van het pedofiele geloof de islam, zij hebben in hun eigen boek staan dat je niet moslims moet onthoofden(net als heel veel andere geweldsinstructies), daar is dus niks vooroordeel aan.

als ik op tv zie dat een zogenaamde moslim zegt islam heeft niks met geweld te maken dan is dat het perfecte voorbeeld van : Taqiyya of takiya geldt in de islamistische traditie als een toegestane gedragsregel om niet-moslims te belazeren waar ze bijstaan, met een lach en een smoes en een misleidend gebaar.

Het vrije westen en de islam gaan nu eenmaal niet samen.

ik heb in het verleden ook naast zo'n islam huftertje gewoond dus ik weet waar ik het over heb, je kon gewoon horen in welke hoek van de kamer zijn vrouw weer geslagen werd, en een hele grote bek hebben, vooral tegen mijn vrouw dat die haar bek moest houden enz, had hij aan mij nou net de verkeerde.

Als je in het nieuws leest over een misdaad en er staat verward persoon bij nou dan weten we al weer welke aanhangers het weer gedaan hebben, helaas is het nieuws in de handen van linkse personen (anders slaag je niet voor de school van de journalistiek) dus heel veel wordt verborgen, niet genoemd enz, net als dat nu opsporing gezocht verplaats wordt en ingekort, het ging mensen toch wel opvallen dat een bepaalde groep nogal vaak voorkomt.

tuurlijk zijn er ook hufters in andere culturen, nou die mogen ze dan apart ophangen.

zo'n anderhalf jaar geleden had ik ook zo'n ettertje die weg blokkeerde en toen ik er wat van zei de spiegel van mijn auto kapot sloeg en terwijl ik de politie belde mij een paar keer sloeg, op zich geen ramp, ik kan wel wat hebben, toen dacht het mannetje mijn vrouw in haar gezicht te spugen en wilde haar schoppen, toen heb ik er maar even korte metten mee gemaakt met de telefoon nog in mijn linker hand, leverde wel een vermakelijke video op. https://www.dumpert.nl/item/7670173_65b92910
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: Operatie schuttingtaal

Bericht door Prutser-2009 » 04-11-2020 08:14

Vrotkees schreef:
02-11-2020 12:00
Snap precies wat je bedoelt kom net onder de douche vandaan en kom nu pas tot rust.
alle spullen zijn uitgesorteerd nu en het chemisch afval en oude elektronica ook net weggebracht.
De eerste onderdelen zijn al schoon gemaakt maar als je de tassen met al die kleine spartamet onderdelen ziet die nog in de juiste opbergdozen moeten bekruipt je wel een raar gevoel.
Dat was jaren en jaren verzamelwerk van Blauwlap
90% van dat specifieke spartamet kleine spul is zeker nog goed dus als je nog holle kiezen en bowden kabels nodig hebt ik heb er nu genoeg goede op voorraad.
Je wil niet weten wat er bij mij allemaal in de schuur ligt :mrgreen:
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Net bezig
Berichten: 189
Lid geworden op: 05-01-2017 21:57

Re: Operatie schuttingtaal

Bericht door Net bezig » 05-11-2020 00:41

helaas is het nieuws in de handen van linkse personen (anders slaag je niet voor de school van de journalistiek) dus heel veel wordt verborgen, niet genoemd enz.

Goed punt Prutser, trouwens ook goed optreden, ben trots op je, haha ;) , jij vooral op jezelf natuurlijk, onze Rutte zegt wel "Maar wij zijn met meer"
Maar niet als jij of ik een probleem heb, dan zijn ze plotseling met heel veel, de lafaards, hé Media, zeg dat ook eens. Vooral tegen Rutte. Wij weten dat wel hoor.

Heel juist nogmaals Prutser, in plaats van nep nieuws, door Trump op de kaart gezet, is het nog beter om te spreken van verzwegen nieuws. Daar heeft niemand het over.
Verwarde man, problemen bij ziekenhuis, probleem aan gemeente loket, doodrijden en doorrijden in de bebouwde kom, moord in de privé sfeer, geweld door jongeren (met zijn allen op één kopschoppen), corruptie bij bewaking Schiphol, in de haven, uitgifte rijbewijzen, paspoorten, explosies in huizen, brand, gesjoemel met gas en licht, pers weet precies waar het om gaat maar praten met meel in de mond. De argeloze onnozele Nederlandse lezer denkt nou nou het gaat achteruit in ons land maar denken niet ooohhh, natuurlijk het gaat om nieuwe Nederlanders het wordt me duidelijk.. Bedankt NPO voor jullie duiding van het nieuws.
Ja ik weet dat het hier op de site om leuke prachtige motortjes gaat, maar bij gelegenheid soms maar even over onze zielenroerselen hebben, zo, het is eruit.
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Operatie schuttingtaal

Bericht door Vrotkees » 05-11-2020 02:21

Prutser-2009 schreef:
04-11-2020 08:14
Vrotkees schreef:
02-11-2020 12:00
Snap precies wat je bedoelt kom net onder de douche vandaan en kom nu pas tot rust.
alle spullen zijn uitgesorteerd nu en het chemisch afval en oude elektronica ook net weggebracht.
De eerste onderdelen zijn al schoon gemaakt maar als je de tassen met al die kleine spartamet onderdelen ziet die nog in de juiste opbergdozen moeten bekruipt je wel een raar gevoel.
Dat was jaren en jaren verzamelwerk van Blauwlap
90% van dat specifieke spartamet kleine spul is zeker nog goed dus als je nog holle kiezen en bowden kabels nodig hebt ik heb er nu genoeg goede op voorraad.
Je wil niet weten wat er bij mij allemaal in de schuur ligt :mrgreen:
Dat is iets voor begin volgend jaar en die 2 Duitse WW2 PAK76 en FLAK88 mm antitank kanonnen links achter in de schuur heb ik al een trekhaak voor gemaakt voor achter mijn metje. :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: Operatie schuttingtaal

Bericht door Prutser-2009 » 05-11-2020 08:16

dat zou ik wel eens willen zien, een flak achter een metje, dat gaat bekijks trekken.
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Operatie schuttingtaal

Bericht door Vrotkees » 05-11-2020 20:31

1 granaat afvuren terwijl je rijd en je gaat meteen 100 km/u :D
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast