2021

Alles wat nergens anders thuishoort en voorstellen.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

2021

Bericht door Vrotkees » 02-01-2021 15:23

Beste Forumleden.

Dit jaar is het 1 van de moeilijkste jaren om een gemeend gelukkig nieuwjaar te wensen.
Uiteraard is dat wel iets dat je iedereen gunt maar we moeten niet om de hete brij heendraaien. :(

2020 is een jaar geweest die voor 99% zeker de geschiedenisboeken in zal gaan als een zeer absurd jaar.
Wat er ons te wachten staan in 2021 weet niemand van ons.
Vertrouwen in de overheid is tot onder 0 gedaald en de zogenaamde experten praten elkaar alleen maar tegen en de leugens en verwijten vliegen ons om de oren.
En dan hebben we het niet eens over de media die alles opklopt om een smeuïg doemscenario voor te schotelen door doodleuk de beelden van de slachtoffers van de skitrein ramp in Kaprun van 20 jaar geleden te gebruiken als recente Corona slachtoffers!

De grote financiële en sociale problemen die bij veel mensen ontstaan door wegvallen van werk en sociale bezigheden begint nu ook al kritieke niveaus te bereiken.
In mijn directe omgeving heb ik al 3 ouderen die ik ken van het rijden van de Diaconie zelfmoord gepleegd omdat ze niet meer hun (klein) kinderen mochten zien!
1 kennis die een evenementen bureau had, heeft zich verhangen in zijn bedrijf.

Ik hoop dat jullie snappen dat zomaar de beste wensen neerplempen wel heel erg goedkoop en oppervlakkig overkomt.
2021 word voor Blauwlap 99.9% zeker het jaar dat hij deze aardkloot gaat verlaten en zijn geliefden moet achterlaten.
We weten niet of we straks helemaal niet meer op straat mogen komen zoals sommigen in de regering al voorstellen i.v.m. mutaties.

En ja dan komt het moment dat je gemeend een goed 2021 wilt gaan wensen.
Als we onze stront eigenwijze metjes kunnen repareren dan moeten we 2021 met gemak kunnen doorkomen met ons allen.

Ik wens jullie allemaal de wijsheid en sterkte om NIET Cynisch en verbitterd te worden in 2021.
Dat 2021 een jaar mag zijn waarin we alle tegenslagen kunnen overkomen zoals we onze storingen aan onze metjes verhelpen.
Een jaar van wijsheid, sociale contacten en kunnen genieten van kleine dingen.
Dat we eind dit jaar kunnen terugkijken met trots dat we dit toch met of zonder kleerscheuren doorstaan hebben.

2021 KOM MAAR OP!
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
pimzeewolde
Berichten: 31
Lid geworden op: 05-10-2011 20:23

Re: 2021

Bericht door pimzeewolde » 02-01-2021 16:58

Ook vanuit het mooie Flevoland een goed 2021 gewenst aan alle Spartamet rijders en hun naasten. Ik ben vanochtend nog even met de Met naar de supermarkt gereden. Heerlijk die koude wind vermengd met de blauwe walm van een koud motortje. Wat kan er gezonder zijn in deze tijden! Toen ik terug wilde rijden moest ik de benzine tank op de reservestand zetten dus thuis gelijk weer de tank afgevuld. Normaal doe ik dit altijd buiten maar omdat het koud was reed ik de Met direct de garage in en vulde het tankje daar af. Tuurlijk weer knoeien dus de tweetakt lucht hangt niet alleen in de garage maar ook in de hal. Moeder de vrouw was hier niet blij mee :D
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1073
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: 2021

Bericht door Spartapappa » 02-01-2021 18:57

Ik ben gisteren de eerste dag van het nieuwe jaar op de met,14 km naar mijn moeder gereden.
Ik had twee verse olie bollen in mijn fietstas voor haar en alle geluk wensen.
Toen na anderhalf uur maar weer eens 14 km terug naar huis gereden.
Heerlijk op de met, het trillen, de lucht van twee takt olie, de wind, de kou !
Mijn verslaving is groot, zo groot dat ik gewoon af en toe even moet rijden.
Ik laad er echt van op merk ik......zo kom ik deze crissis door !
Ik eer zo ook mijn vader die ook een Spartamet had, en er ook zijn ronde op reed....
Mijn vriendin noemt ze oude lullen dingen, ik heb er toen zelfs nog fiets tassen en een zijspiegel op gezet !!!(beetje jennen mag wel)

De tip van Spartapappa: zie je alles ff niet meer zo
helder, of ben je corona moe, rijdt dan op je spartamet naar moeders toe !
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: 2021

Bericht door Prutser-2009 » 03-01-2021 08:23

2021 wordt een geweldig jaar vol met mogelijkheden en rijkdom, tenminste als je nu wel dit bericht naar tenminste 10 mensen doorstuurt anders krijg je net zo'n kut jaar als 2020 :lol:
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
spartarie
site mod
Berichten: 1493
Lid geworden op: 12-04-2014 22:06

Re: 2021

Bericht door spartarie » 03-01-2021 11:44

Mijn eerste ritje in 2021 heb ik ook achter de rug.
Beiden (Met en ik) even enthousiast eraan begonnen, maar na 8 km hield ik het voor gezien.
Dat lag niet aan de met maar aan mij.
Drie graden, een matig noordoostenwindje en dan begon het ook nog te miezeren...
Zit nu weer bij de kachel. :oops: :D :D
Iedereen een gezond en gelukkig 2021 toegewenst !!
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1073
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: 2021

Bericht door Spartapappa » 03-01-2021 13:22

Het is idd soms afzien en doorbijten😂
Bob_Janssen
Berichten: 37
Lid geworden op: 24-07-2020 17:52

Re: 2021

Bericht door Bob_Janssen » 16-01-2021 17:08

Ik wens iedereen ook beste wensen! Ben zelf als horlogemaker ondanks corona toch nog redelijk aan het werk en heb er persoonlijk tot nu toe niet werelds last van, maar merk voldoende om mij heen dat het flink erger kan. Daarom zoals door iedereen verwacht wordt contact te mijden waar mogelijk is en afstand houden. De spartamet had ik 1 januari even gestart om het nieuwe jaar ''in te luiden'' :D . Hopelijk brengt 2021 voor iedereen weer wat verbetering mee.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast