Snelheid aanpassen bromfiets

Alles wat nergens anders thuishoort en voorstellen.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
LB
Berichten: 75
Lid geworden op: 13-05-2010 18:07

Snelheid aanpassen bromfiets

Bericht door LB » 11-07-2021 14:07

https://petities.nl/petitions/brommers- ... ?locale=nl
Net bezig
Berichten: 189
Lid geworden op: 05-01-2017 21:57

Re: Snelheid aanpassen bromfiets

Bericht door Net bezig » 12-07-2021 01:10

Sorry dat ik dit topic gebruik LB.
Misschien kan iemand even uitleggen hoe je een nieuw topic start. Alsjeblieft, Niet eenvoudig hoor, staat nergens ?!
Beste LB verhogen van snelheid brommer daar ben ik geen voorstander van. Maar wellicht wordt er ook anders over gedacht.

Ik wilde het juist hebben over te hoge snelheid van de elektrische step. Minister Grapperhaus weet hier mogelijk nog niet eens van.
Echt een onbenul. Ik zie al kleuters rijden op el. steps. En de volwassenen rijden mij inmiddels al voorbij met mijn Saxonette.
Als je bedenkt dat een E bike al geen elektrische ondersteuning levert als je boven de 25 km trapt. Dan vindt vervolgens iedereen inclusief het hele politieapparaat het best dat die step > 25km. gaat zonder dat er wordt afgezet, zeg maar zonder te steppen. Een step mag in principe ook nog eens over de stoep, dus wat is hier allemaal gaande ?! Politie wakker worden !! (Wordt Woke) en zorg dat je chef Grapperhaus er ook achter komt, zal ie zeggen voor de zoveelste keer, dit is "beslist onacceptabel". We gaan keihard optreden. Zullen ze toch eerst wetgeving moeten maken de onbenullen. :cry:
Gebruikersavatar
LB
Berichten: 75
Lid geworden op: 13-05-2010 18:07

Re: Snelheid aanpassen bromfiets

Bericht door LB » 12-07-2021 08:48

Beste " Net bezig "

Het is heel simpel, je moet ingelogd zijn.
Dan kies je de categorie waar je onderwerp over gaat, bijvoorbeeld " onderhoud".
Die regel klik je aan. Dan zie je links een vakje met " nieuw onderwerp", deze klik je aan.
Er komt een vak in beeld, in de regel " onderwerp" moet je de titel van je betoog benoemen, daarna in het vak eronder je tekst.

Als je gereed bent, heb je de keuze je verhaal in concept te bewaren (zie onderzijde tekstblok), voor als je moet stofzuigen :D , de knop ernaast daaree kan je bekijken hoe het geheel eruit komt te zien als je het bericht zou versturen en definitief maak je het als je op de knop " succes" drukt.

Succes.
Net bezig
Berichten: 189
Lid geworden op: 05-01-2017 21:57

Re: Snelheid aanpassen bromfiets

Bericht door Net bezig » 12-07-2021 13:39

Vriendelijk bedankt LB voor je uitleg.
Gekopieerd en weggezet,
Met vriendelijke groet, :)
Snorfietsmafia
Berichten: 501
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Re: Snelheid aanpassen bromfiets

Bericht door Snorfietsmafia » 02-08-2021 22:25

LEV's (lichte elektrische voertuigen) worden legaal vanaf 2023 komt waarschijnlijk ook een max voor van 25km/h maar dan zonder helmplicht. Het gaat zo vreselijk in de knoop zo met die wetgeving, donder gewoon op met je helmplicht voor snorfietsen :? Ik heb ook besloten mij er niet aan te gaan houden, ik ga verzet plegen. Iets van max 3 boetes ofzo, en dan stoppen.
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1073
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: Snelheid aanpassen bromfiets

Bericht door Spartapappa » 03-08-2021 07:18

Ik heb er al over geschreven op het forum.
Maar een aantal weken geleden zag ik een volwassen meneer op een skateboard.
Nu zul je denken ja,…en !?
Alleen had deze een wiel in het midden en was elektrisch aangedreven.
Het Ding ging best wel hard !
En ook weer zonder kenteken.
Ik zie door de bomen het bos niet meer, ik zie zo veel vreemde voertuigen rijden de laatste tijd.
De een is gekentekend, en de ander weer niet.

Laats zag ik een ventje van +/- 10 op een e-step met een noodgang voorbij komen.
Hij had een hand aan het stuur, en in de andere zijn smartfone waar hij op aan het kijken was.
Is dit nu welvaart of waanzin……
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Snelheid aanpassen bromfiets

Bericht door Vrotkees » 03-08-2021 09:07

Steeds meer jonge (vooral in de grote steden) mensen hebben geen rijbewijs en dus ook geen verkeerservaring.
Ze vinden het maar normaal zo maar een gemotoriseerd voertuig te besturen zonder rijbewijs en verzekering.
Verkeersregels gelden niet voor hun alleen voor jou.
De ellende is als zo iemand JOU aanrijd en je bestuurd een voertuig met kenteken dat jij altijd de pineut bent.
Want zij zijn voor de wet een zwakkere verkeersdeelnemer en dus ben je in 98% van de zaken schuldig.

Elk elektrisch gemotoriseerd voertuig zou minimaal verplicht een verzekering moeten hebben zoals scootmobiels.
Ik adviseer iedereen die een voertuig met kenteken heeft meteen rechtsbijstand verkeer als module erbij te pakken.

Een maiscombine/sneeuwruimer met werkende messen is ook een oplossing :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast