Kentekenplaat bevestigen

Onderhoud en reparatie van de spartamet (en aanverwante modellen)

Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1073
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: Kentekenplaat bevestigen

Bericht door Spartapappa » 12-01-2021 17:51

Of je lijmt de kentekenplaat achterop je jas.
Oja, niet vergeten steeds dezelfde jas aan te doen als je op de Spartamet weg gaat 👍😉
tomroubos
Berichten: 34
Lid geworden op: 06-08-2020 14:53

Re: Kentekenplaat bevestigen

Bericht door tomroubos » 13-01-2021 09:01

Spartapappa schreef:
12-01-2021 17:51
Of je lijmt de kentekenplaat achterop je jas.
Oja, niet vergeten steeds dezelfde jas aan te doen als je op de Spartamet weg gaat 👍😉
Dit gaat 'm worden! Zo maar doen dan :lol:
Gebruikersavatar
ArnoudW
Berichten: 62
Lid geworden op: 26-03-2021 11:16

Re: Kentekenplaat bevestigen

Bericht door ArnoudW » 11-01-2022 02:15

Ik heb dit probleem ook, maakt niet uit hoe strak je hem bevestigd of hij valt door de trillingen er helemaal af na een poosje. Ik zit erover na te denken om de plaat te bevestigen op de filter kap / blok maar weet nog niet helemaal hoe. Ik heb een met eigenaar gezien met een foto van zijn custom build waar de kentekenplaat enigszins schuin naar boven is bevestigd. Als iemand enige tips heeft hoor ik ze graag!
Eens een metfan, altijd een metfan :)
Gebruikersavatar
Zwaantje
Berichten: 490
Lid geworden op: 12-09-2016 16:54

Re: Kentekenplaat bevestigen

Bericht door Zwaantje » 11-01-2022 08:41

ArnoudW schreef:
11-01-2022 02:15
Ik heb dit probleem ook, maakt niet uit hoe strak je hem bevestigd of hij valt door de trillingen er helemaal af na een poosje. Ik zit erover na te denken om de plaat te bevestigen op de filter kap / blok maar weet nog niet helemaal hoe. Ik heb een met eigenaar gezien met een foto van zijn custom build waar de kentekenplaat enigszins schuin naar boven is bevestigd. Als iemand enige tips heeft hoor ik ze graag!
Gebruik je een houder? Zo niet; houder bestellen en de houder vastzetten met bouten m4, kentekenplaat in de houder en voila! Trilt daarna de kentekenplaa nog, dan wat plat schuimrubber tussen houder en kenteken.

Zie je niks van terug. Ik had een ernstig resonatie/tril probleem en dat was hiermee opgelost.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. |
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Kentekenplaat bevestigen

Bericht door Vrotkees » 11-01-2022 12:44

ArnoudW schreef:
11-01-2022 02:15
Ik heb dit probleem ook, maakt niet uit hoe strak je hem bevestigd of hij valt door de trillingen er helemaal af na een poosje. Ik zit erover na te denken om de plaat te bevestigen op de filter kap / blok maar weet nog niet helemaal hoe. Ik heb een met eigenaar gezien met een foto van zijn custom build waar de kentekenplaat enigszins schuin naar boven is bevestigd. Als iemand enige tips heeft hoor ik ze graag!
Stuur een PM naar Sjarel die laat om de zoveel tijd die custom kentekenplaat houder 3D printen als er vraag is.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast