ondertussen op marktplaats

Adressen van winkels, reparateurs hobbie'isten en adressen van websites over spartamet en eventuele ervaringen hiermee .

Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1073
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: ondertussen op marktplaats

Bericht door Spartapappa » 17-10-2020 08:15

Ik pak gewoon een soldeerbout vrot, werkt ook goed😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Gebruikersavatar
spartarie
site mod
Berichten: 1493
Lid geworden op: 12-04-2014 22:06

Re: ondertussen op marktplaats

Bericht door spartarie » 17-10-2020 10:29

Deze is ook leuk:
https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr

Mooie spartamet om naar de kroeg te gaan. Loopt wel maar valt na 40 sec weer uit doe een goed bod en hij is van u mag ook in onderdelen weg

Hoe ziet de verkoper dit?
Maakt niet uit want als je van de kroeg naar huis gaat ben je toch binnen die 40 sec. al gevallen????? :D
Of bedoelt hij dat het uitvallen niet zo belangrijk is om dat de kroegen toch dicht zijn??? :D :D
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1073
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: ondertussen op marktplaats

Bericht door Spartapappa » 17-10-2020 11:30

Of je moet tegen over de kroeg wonen, dan is 40 seconden genoeg.😂
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: ondertussen op marktplaats

Bericht door Vrotkees » 17-10-2020 13:24

hoe je op de wenkbrauwen kruipend met de met aan de hand thuis moet komen is voor mij ook een raadsel :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
blauwlap
Erelid
Berichten: 381
Lid geworden op: 27-06-2009 20:22

Re: ondertussen op marktplaats

Bericht door blauwlap » 20-10-2020 15:34

Hij heeft heel vaak na de kroeg geoefend 😄
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: ondertussen op marktplaats

Bericht door Vrotkees » 20-10-2020 17:02

als ie nou zo slim was geweest kruipend in de schuur gezet dan had iedereen die kroegmet willen hebben :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
AbvdDab
Berichten: 3
Lid geworden op: 23-07-2020 11:02

Re: ondertussen op marktplaats

Bericht door AbvdDab » 27-10-2020 09:30

Maar goed dat hij hem weg doet. Want als hij ging drinken in de kroeg dan bestuurt hij op de terugweg een motorrijtuig onder invloed. Wordt je dan aangehouden dan gelden dezelfde boetes (en eventuele consequenties voor je rijbewijs) als wanneer je dronken in een auto rijdt.
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: ondertussen op marktplaats

Bericht door Vrotkees » 27-10-2020 22:16

je moest eens weten hoeveel er bezopen en/of onder invloed van drugs op de (snor)brommer in de weekenden naar huis gaan.
Daar word helaas niet op gecontroleerd en gehandhaafd.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Snorfietsmafia
Berichten: 501
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Re: ondertussen op marktplaats

Bericht door Snorfietsmafia » 31-10-2020 00:20

AbvdDab schreef:
27-10-2020 09:30
Maar goed dat hij hem weg doet. Want als hij ging drinken in de kroeg dan bestuurt hij op de terugweg een motorrijtuig onder invloed. Wordt je dan aangehouden dan gelden dezelfde boetes (en eventuele consequenties voor je rijbewijs) als wanneer je dronken in een auto rijdt.
Met een snorfiets gepakt worden word (gelukkig) minder zwaar bestraft als met de auto. En zo ook word je zwaarder gestraft als je bezopen met een vrachtwagen/touringcar rijd (gelukkig maar)

Ik ben echt tegen de naar mijn mening hoge boetes, maar ik vind wel dat als je met een vrachtwagen/touringcar handheld zit te bellen (ook al schijnt het qua opletten niks uit te maken handsfree bellen of niet, het gaat om de afleiding maar dat is een ander verhaal)

Wacht, het berichten sturen/lezen is de grootste veroorzaker. Anyway... Ik vind dat je als beroepschauffeur dan wel een hogere straf mag krijgen bijvoorbeeld een cursus EMG light waar je 2 dagen moet komen. Een CE combinatie is in feitte een massamoordwapen stel je verliest de controle.

Ik zie wel eens van die hufters met een CE combinatie gewoon berichten lezen/schrijven in nabijheid van een school :shock:
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Net bezig
Berichten: 189
Lid geworden op: 05-01-2017 21:57

Re: ondertussen op marktplaats

Bericht door Net bezig » 31-10-2020 00:38

Ik ben nog van de generatie die werd bevolen "geen alcohol bij SNELverkeer" kon me daarin wel vinden, ;)
Beter dan in de auto stappen toch ?
Wel eens een paar keer onderuit gegaan, op de fiets, daarna dan maar op een damesfiets proberen, maar dronk je weer meer. Door schade en schande..., gehavend gezicht dat je weer moest verklaren.... :oops:
Maar komop zeg, ik zie nu iedere tegenligger op de passagiersstoel kijken, en ook fietsers nog steeds appen.
Hard scheurende Golfies en Audis.....Vrouwen die als gestoorden naar het schooltje rijden, zie liever dat men daarop controleert. Maar dat is de politie haar eer te na, kennelijk doen ze het zelf en de familie ook, daar ligt het probleem.
Handhaven in het algemeen doen ze toch niet meer, altijd hebben ze een excuus. Maar ze zijn gewoon bang.
450 man aan het feesten, worden er twee vanwege coronaregels beboet, zogenaamd voor de veiligheid, omdat de verbalisant en de bekeurden dan geen 1,5 m afstand kunnen houden, ik wordt er vaak niet goed van.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast