Valhelm

boekjes, tekeningen en fotos die we hebben en uitleg hoe en waarom iets werkt.

Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Valhelm

Bericht door Vrotkees » 14-02-2020 01:57

dat word dan traktor rijden
geen helm nodig en gaat 25 km/u en je rijd Diesel :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1073
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: Valhelm

Bericht door Spartapappa » 14-02-2020 13:00

Eureka !!!! Ik heb de oplossing voer het probleem.
Ik laat lekker mijn kop kaalscheren en laat een tatoo artist er een helm op zetten.
Inclusief riempje om de kin !

Dan rij ik toch zonder helm, en krijg ik geen bekeuring !
Alleen moet ik niet vergeten om de paar dagen mijn kop te scheren.
Anders zeggen de mensen op straat....kijk er groeit haar uit die kerel zijn helm😂
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Valhelm

Bericht door Vrotkees » 14-02-2020 18:47

of je schminkt je gitzwart en schreeuwt discriminatie als ze je aanhouden :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1073
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: Valhelm

Bericht door Spartapappa » 14-02-2020 21:51

:mrgreen:
Snorfietsmafia
Berichten: 501
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Re: Valhelm

Bericht door Snorfietsmafia » 15-02-2020 16:06

Als wij nou eens met zijn allen afspreken gewoon geen helm te gaan dragen. Klaar, als zij mij aanhouden deed ik gewoon net zoals die ene enkele keer in Amsterdam toen zij mij staande houden.

Helm?! Ik rij op een snorfiets, dan hoef ik geen helm te dragen. Geen boete niks, gewoon niet dragen klaar.

Wij rijden op snorfietsen, dan is een helm niet verplicht en mogen wij op het fietspad rijden. Een wetswijziging heeft geen zin, de oude wet blijft van kracht. Voor altijd.

Ik heb ook al gereageerd op het consult, jullie ook?
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Valhelm

Bericht door Vrotkees » 16-02-2020 00:26

Dat schijt hebben aan absurde regels is soms de beste oplossing.
wat Amsterdamned betreft heb je volkomen gelijk.
In de provincie is de roep om een helm verplicht te stellen op alle 2wielers ook fietsen gewenst op lokale wegen ivm voornamelijk zwaar agrarisch, constructie en transport materieel.
Vooral hoofdletsel door uitstekende werktuigen van agrarisch en constructie materieel is een veelvoorkomend iets.

Op economische en fiscale zaken zijn we en blijven we kampioen schijt hebben aan absurde regels van de overheid :mrgreen:
We hadden het beste gescheiden afvalbeleid van het land dat door een linkse gestoorde muts naar de klote is geholpen want wij vervuilers moesten maar voelen wat afval maken kost!
Iedereen was woest en had vanaf het begin er schijt aan.
De troep werd overal massaal gedumpt en niks meer werd gescheiden aangeboden, uit pure ellende door de torenhoge schoonmaak kosten en opgelegde boetes van de recycling bedrijven is men op hangende pootjes teruggekomen.
Het afvalbeleid is nog steeds niet op het hoge niveau dat het was voor de verandering van de regeling dat duurt weer jaren.

Uiteraard heb ik ook een reactie gegeven en daarin verteld dat een stad als Amsterdamned niet het beleid van heel Nederland moet bepalen en dat het gebrek aan handhaving van teruggekeurde 100/125 cc motorscooters naar 25 km/u scooters met een 50cc motor de ellende veroorzaken op het fietspad.
En dan heb ik nog niet eens het erover gehad over het bepaald soort "Hee vriend,neuk je de moeder" tuig dat voornamelijk de problemen veroorzaakt.

Ik heb dan ook met feiten gepleit voor het behoud van de ECHTE snorfiets op het fietspad met liefst geen helm en hooguit een lichte wielrenners helm en uiteraard handhaving.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1073
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: Valhelm

Bericht door Spartapappa » 16-02-2020 16:13

Ik ben het helemaal eens met deze stelling.
Ze blijven maar aan het kloten.
En de rest van de wereld vervuild maar door !
Als ze nu gewoon eerlijk zijn en zeggen dat ze een pest hekel aan snorfietsen hebben en ze allemaal weg willen hebben dan zijn we er !
Dit heeft echter niks met vervuiling te maken, maar als je milieu roept kun je gewoon onder dat mom alles verbieden.
Net als roepen ik word gediscrimineerd !!!
Onder dat mom kun je ook alles verbieden. (wat zei je piet) (oh je wilt een jode koek) ( of toch maar een lekkere negerzoen)
Kerstboom verbranding weg !
Knalvuurwerk weg !
Zwarte piet weg !
Snorfiets weg !
Grijskenteken regeling particulieren weg !
Oltimer regeling 25 jaar weg !
What is next !!!!!!
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Valhelm

Bericht door Vrotkees » 16-02-2020 16:50

Alle blanke kaaskoppen weg :evil:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Snorfietsmafia
Berichten: 501
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Re: Valhelm

Bericht door Snorfietsmafia » 05-03-2020 19:56

De KNMV is voor een helmplicht voor snorfietsers... Ieder die lid is van de KNMV vraag ik hierbij zijn/haar keus te heroverwegen.
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Snorfietsmafia
Berichten: 501
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Re: Valhelm

Bericht door Snorfietsmafia » 13-05-2020 17:54

Nu de vraag naar individueel vervoer groeit, zal de helmplicht wellicht wel niet doorgaan. Men is nu ''aan het kijken'' naar het vervallen van het theorie-examen voor het A1 rijbewijs (max 125cc motorfiets en maximaal 11KW) als men ook in het bezit van rijbewijs B voor minimaal 5 jaar.

Nu zal ik de eerste zijn die zegt ''goh, dat zal zoden aan de dijk leggen zeg, iedereen gaat ineens A1 rijbewijs halen omdat er geen theorie meer is''

Maar de kwestie van individueel vervoer is wel interessant als argument. Als de overheid de helmplicht zou invoeren voor de snorfietsers, dan is er een heel groot deel dat wegvalt en weer met de auto zal gaan reizen. Iets wat men niet zou moeten willen aangezien de files dan nog meer gaan groeien.

Wat denken jullie?
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten