Valhelm

boekjes, tekeningen en fotos die we hebben en uitleg hoe en waarom iets werkt.

Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Re: Valhelm

Bericht door Prutser-2009 » 15-01-2020 08:34

je ziet dat een bepaalde groep kanspareltjes alles verziekt voor de rest, helaas mag je er in het politiek correcte Nederland niets van zeggen want hoe hard de waarheid ook is je wordt dan direct uitgemaakt voor racist.

Meer Co2, als ze nu eens de instroom van bepaalde figuren beperken dan is er ook veel minder Co2 productie, als ze nu eens bepaalde groepen gaan terug sturen dan wordt het onderwijs ook ineens veel beter, zijn er geen lerarentekorten meer, gaan de zorgkosten omlaag, minder uitkeringen, kunnen onze ouderen weer een stuk veiliger over straat, minder aso gedrag, minder jodenhaat enz enz.

Maar ohjee daar mag je niks over zeggen
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1073
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: Valhelm

Bericht door Spartapappa » 15-01-2020 17:20

Twee zielen een gedachten...
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Valhelm

Bericht door Vrotkees » 15-01-2020 21:37

we gaan weer terug naar de de oudheid.

elk zich zelf respecterend gat heeft een gracht met een muur en een poort om geen Audi's door te laten om de pinautomaat op het marktplein veilig te houden :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
HUDO
Berichten: 13
Lid geworden op: 20-01-2020 09:43

Re: Valhelm

Bericht door HUDO » 10-02-2020 22:05

Hoi,

In Duitsland is het wel verplicht dus op een spartamet.
Dit omdat de spartamet als een soort lichte bromfiets wordt gezien.

Daarom heb ik een fietshelm gekocht en als ik Duitsland inga (klein stukje naar de grens) dan zet ik hem gewoon op.
(Als het heel slecht weer is trouwens ook :))

Met vriendelijke spartamet groet, HUDO
Net bezig
Berichten: 189
Lid geworden op: 05-01-2017 21:57

Re: Valhelm

Bericht door Net bezig » 11-02-2020 00:41

Er staat ons nog wat te wachten.
Over handhaven gesproken.
Toen in de 70er jaren allemaal nieuwe Nederlanders binnen kwamen, werd handhaven op een 30cm wit spatbord van achteren, verlichting, bel en niet op de stoep mogen rijden in ene oubollig genoemd. Bromsnorrentijd, spruitjeslucht etc.
Velen weten niet eens dat dit in de 60er jaren verplicht was.
Dus vanaf toen werden twee wielen en een ketting ineens voldoende geacht.
De echte oorzaak was er bleek geen beginnen aan met 200.000 nieuwe Nederlanders erbij, die werden boos als je ze erop aansprak, laat staan bekeurde. Politie en politiek waren bang voor die nieuwe snel boze mensen. maar lieten ze wel volop komen.
Dat was het begin dat 12.000.000 Nederlanders zich lieten piepelen door 200.000 nieuwkomers. De pers heeft daar ook een groot aandeel in gehad. Nog steeds niet anders hoor.
Onderwerpen over discriminatie zijn blad en programma vullend en een verdienmodel, nu is het milieu, nog iets gemakkelijker.
Wordt eens wakker Politiek, Media, stemmers.
Gebruikersavatar
fehntjer
Spartametoloog
Berichten: 715
Lid geworden op: 10-10-2009 14:58

Re: Valhelm

Bericht door fehntjer » 11-02-2020 11:13

Moin,
@HUDO, dat is niet helemaal waar. Daar in Duitsland Saxonetten en Spartametten mogen alleen 20 km/uur rijden, jij hoeft geen helm te dragen.

fehntjer
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3295
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Valhelm

Bericht door Vrotkees » 11-02-2020 15:37

in België is het wel verplicht.
Mijn ervaring is dat je met een buitenlands kenteken ze je met rust laten.
je krijgt eerder veel bekijks en vragen over die vreemde mobylette
Een helm op met die wegen voornamelijk in het Waalse deel is geen overbodige luxe :mrgreen:
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
HUDO
Berichten: 13
Lid geworden op: 20-01-2020 09:43

Re: Valhelm

Bericht door HUDO » 11-02-2020 23:20

Ok, dat dacht ik dus.
Maar in elk geval ik heb wel een fietshelm erbij :D
Net bezig
Berichten: 189
Lid geworden op: 05-01-2017 21:57

Re: Valhelm

Bericht door Net bezig » 12-02-2020 00:36

Toch weer op het nieuws vandaag dat de helmplicht voor snorfietsen aanstaande is.
Ik hoop maar omdat het toch over (snor)fietsen gaat dat een fietshelm dan is toegestaan, die zet je gemakkelijk op en stop je bij boodschappen doen in je fietstas. Dan hoor je mij niet klagen.
Maar las er ook bij dat ze het liefst zien dat men dan vanwege die draagplicht een ander vervoermiddel zal kiezen.
Snorfietsmafia
Berichten: 501
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Re: Valhelm

Bericht door Snorfietsmafia » 12-02-2020 01:32

Het is inderdaad weer zover... Ze gaan weer iets verpesten/afpakken..@Net bezig, ik mag hopen dat iedereen als ander vervoersmiddel een 'vieze' oude auto neemt.

Ze willen ons op de fiets hebben maar dat gaat wat mij betreft mooi niet gebeuren. Ik ga liever dood dan dat ik mij aanpas aan hun wil.

Niks helmplicht, ik ga ook een brief schrijven dat kan via dit, https://www.internetconsultatie.nl/wijz ... orfietsers

Goede argumenten zullen vooral zijn: Wat dan met E-bike? Wat met de ''milieuvriendelijke'' Elektrische scooters? Dat wordt nu mooi ook door de neus geboord dan. Want het lijkt mij dat de E-bike (ondersteuning tot 25km/h!) dan ook aan de beurt is of komt.

Ik ben hier iniedergeval niet blij mee... Ik wil ontsnappen uit deze hell van een ghetto met corrupte dieven(Vvd) drugsdealers(D66) en oplichters(alle linkse partijen maar vooral Groenlinks.

Hopelijk stemd een meerderheid nou eens voor Fvd en Pvv.
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten